vrijdag 11 december 2009

Rotstraal

Zo daar ben ik weer!

Het was me het weekje wel weer hoor.. Het begon maandag. Kristel had mijn hoeven uitgekrabt en ze vond mijn voeten een beetje raar ruiken..nou ja, ruiken, ruften zeg maar gerust! Kristel vond dat ik stinkpoten had!!! Noujaaa, kijk naar jezelf, dacht ik nog. Maar goed, ze had wel een beetje gelijk want ik rook ook al dat mijn hoefjes niet al te fris geurden.

Het was tijd om weer bekapt te worden dus Kris vroeg meteen maar of de hoefsmid ook dacht dat ik een beetje rotstraal had.. Ja dus..niet heel erg maar wel een beetje. De hoefsmid heeft alles wat weggesneden kon worden weggesneden. Het bloedde een beetje maar deed eigenlijk geen pijn. De smid zei dat het helemaal niet zo raar was dat ik rotstraal had met dit weer.

Er is alleen maar blubber buiten..in de wei en in de paddock en in mijn stal is het niet veel beter. Kristel kan niet tegen mijn hoeveelheid kak en pies mesten zodat mijn stal altijd wel een beetje drassig is.. Ze doet echt haar best hoor maar ik ben gewoon sneller! Ik bewaar namelijk al mijn uitwerpselen voor de nacht en het liefst ga ik dan met mijn hoofd in mijn warme drol liggen..lekker warm en zacht.

Maar goed, Kris is dus als een gek iedere dag mijn hoeven en stal aan het schoonmaken en ik heb ook al een keer een smerig goedje uit een spuitbus op mijn hoeven gekregen..moet zeggen dat het wel heeft geholpen..ze zijn een stuk harder en droger nu dus Kris doet goed haar best!

Ik heb er verder helemaal geen last van dus ik mag wel gewoon rijden...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten