vrijdag 13 november 2009

Bezoek uit de Randstad.

Op zaterdag 31 oktober is Vivian van fjord Cadiz hier op bezoek geweest. Ze had me voor het laatst gezien toen ik voor de eerste keer met Kris op mijn rug in de bak stond... Ik heb veel bijgeleerd en Viv kwam om dat eens even te checken! Eerst zijn Kris en haar bezoek naar allerlei paardenwinkels geweest om dingen in te slaan, daarna kwamen ze naar stal en hebben we een gezellig middagje gehad.


^ Ik werd opgemeten want Kris had het idee dat ik was gegroeid..was niet zo. Nog steeds even klein.. 1.52m en een beetje. Ik ben wel voller geworden dus ik oog gewoon groter!


^ Natuurlijk moest er ook even gereden worden..Kris kijkt erg mooi op deze foto, vinden jullie niet?


^ Ook Viv mocht even hobbelen op mijn rug.. ik vond het allemaal best..hoefde niet heel hard aan het werk dus ik was heeeeeel meegaand.

^ Er moest natuurlijk ook weer veel geknuffeld worden!




Het was een hele gezellige middag en zeker voor herhaling vatbaar..ik hoorde al iets over eind november..dan komt Viv mijn winterjas weer afscheren. Ik heb namelijk al weer zoveel haar dat ik met rijden in de (binnen)bak altijd kletsnat ben. Niet zo fijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten