woensdag 11 november 2009

Met de billen bloot...

Op een ochtend kwam Kris langs, haalde me uit de wei, reed me een half uurtje en stopte toen een beetje mopperend omdat ik van een half uur stappen echt zeiknat was! Het was nog niet eens herfst maar ik had al zo'n pak haar dat het met rijden nu al hinderlijk was geworden! Omdat mijn weerstand afgelopen zomer nogal laag was ben ik waarschijnlijk wat eerder een wintervacht aan gaan maken. De zomer duurde dit jaar best lang..zachte, aangename temperaturen maar met een dikke jas aan was het voor mij wat minder. Ik was weer helemaal beter en Kris wilde wat intensiever aan het werk om mijn conditie op te bouwen. We hebben alleen maar een binnenbak en 's nachts sta ik op stal dus Kris besloot dat ik met de billen bloot moest! Letterlijk en figuurlijk...

Ik was nog nooit geschoren en het apparaat heb ik eenmaal in de buurt gehad toen ik droes had maar daar wilde ik echt NIKS van weten..wat een takkenherrie! Passions mens had ervaring met scheren dus die kwam Kris helpen. De ene hield mij vast en de andere ging scheren. Eerst deed ik mijn hoofd in protest omhoog maar na 3 seconde voelde ik dat het niet pijnlijk was dus toen ontspande ik. Geloof dat ik het zelfs wel lekker vond! Het duurde wel lang want het apparaat werd heet dus moest het af en toe even afkoelen...Maaaaaar, we waren allemaal heel tevreden over het resultaat! Ik vond het rijden een stuk aangenamer..ik kreeg alleen wel snel een jurk aan..dat heeft mijn mannelijkheid wel enigszins aangetast maar het was voor een goed doel zei de baas..Nouja, dan geloof ik dat maar... Ik liep alleen wel voor l*l!


^ Ieehhhh! Kale Beer! Ik voel me nog wel behoorlijk in mijn nakie staan maar gelukkig mocht ik mijn kniekousen wel aanhouden!


^ En even uitwaaien buiten. Lekkere vieze stof/zandplek bovenop mijn rug. Ik lijk wel een gra-fjord! (muis)


^ Lijkt me duidelijk wat ik van die stomme jurk vond...nu ben ik er aan gewend maar op de foto vond ik het wel raar hoor.

Nou, dit was mijn blotebillen verhaal. Tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten