woensdag 11 november 2009

Eerste keer los rijden!

Ja, jullie lezen het goed.. Kris en ik hebben voor het eerst los gereden! Het ging, uiteraard, goed want ik ben zo braaf! Kris krijgt steeds meer vertrouwen in mij en ze gelooft ook echt dat ik niet braaf ben omdat ik overdonderd ben maar dat ik braaf ben omdat ik gewoon superbraaf ben! Volgen jullie het nog?


^ Yep, dat zijn wij! Goed setje zo samen he? Eerste keer los erop. Longeren was in deze fase niet meer nodig..maar goed ook want Kristel houdt niet zo van longeren..niet zo goed voor mijn benen, denkt ze...liever freestylen zonder touw en poespas!


^ Joehoeee! Zijn we in beeld? Mijn centenbak is mijn specialiteit! Omdat we zonder bit rijden, bungelt mijn lip er altijd uitbundig op los! Klapperdeklapper....



Geen opmerkingen:

Een reactie posten