woensdag 11 november 2009

Voor het eerst een mens op mijn rug...

Tsja, het zat er aan te komen.. Kris heeft besloten dat ze uiteindlijk ook maar eens op mijn rug moest gaan zitten. Ik dacht dat ze het al veel eerder wilde doen maar ze vertelde me dat ze mij de tijd wilde geven om rustig alles in me op te nemen. Ik stond er dan ook niet van te kijken toen het zover was. DE dag was een zonnige dag en Kristel had bezoek van Viv en Andy, twee andere fjordenmensen die in de buurt logeerden en wel benieuwd waren naar mij... Andy is een grote sterke vent en Kris maakte daar handig gebruik van.. Alsof ik ooit een stap verkeerd zou zetten met haar op mijn rug..ECHT NIET!


^ Daar ging Kris dan..zij was heel nerveus geloof ik..ikke niet hoor! Ik stond erbij alsof ik het al jaaaaren deed!


^ Weer dat domme gehang..ik dacht echt van; mens stap er nou gewoon op! Ik doe je toch niks? Maar neeeeee, baasje wilde me rustig laten wennen..ze trok me op deze manier wel iets meer uit balans maar dat is altijd achteraf he...

^ Even boven mij uit torenen...volgens Kris zou ik daar meer van kunnen schrikken dan van het gewicht..alsof zij zoveel weegt haha!


^ En jaaaaa hoor, eindelijk genoeg moed om haar been over mij heen te slaan! Het duurde even maar goed..dan heb je ook wat he?

^ Voorzichtig zitten.. Ik ben wel blij dat Kris altijd zo voorzichtig met me is. Ze zegt altijd dat mijn welzijn voorop staat en dat stress vermeden moet worden..KIJK, daar hou ik dan wel weer van!


^ Ik werd uitvoerig beloond! Daar hou ik ook van! Ze waren allemaal zooooo trots op me! En dat terwijl dit echt een makkie was joh!


Na deze hysterische vertoning werd ik helemaal in de watten gelegd..hier kon ik wel aan wennen hoor! Doe mij iedere dag zo'n knuffel! (krijg ik ook)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten