woensdag 11 november 2009

Gewoon leuk


Buiten het rijden om doen we ook veel andere leuke dingen.. Op de onderstaande foto wilde Kris me laten wennen aan een paraplu.. Ik vond het eerst maar niks maar na een tijdje durfde ik de plu wel in mijn mond te pakken!



Samen leuk doen.. Kris brengt veel tijd met mij door gewoon om lekker te hangen en te niksen.. Beetje kroelen en knuffelen en veel spelen in de bak!



^ Hier brobeerde Kris me tijdens wat grondwerk tussen een oxer sprong te parkeren.. Het was erg smal maar echt eng vond ik het niet.. Moest alleen in de achteruit weer terug..dat ging wat onwennig...


Daar stond ik dan...als een volleerd grondwerkpaard.. Eigenlijk was het best suf maar Kris liep te gillen van enthousiasme..zo knap vond ze het van me!


^ En van de andere kant ook even demonstreren dat ik het best kan! Appeltje eitje, zeg ik dan maar weer!

En toen werd ik ziek...maar daarover in een andere blog meer...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten