woensdag 11 november 2009

Freestyle in Hoonhorst

Dussss..tsja, toen woonde ik in Hoonhorst! Ik mocht een paar dagen wennen van Kris voor we iets gingen doen. We hebben gewandeld in het bos..in het bos?? Jaaaaaa, in het BOS! Aan de stal vast ligt een groot bos waar je zalig kunt wandelen. Ik keek wederom mijn ogen uit! Al die bomen en kronkelpaadjes en brede zandpaden en heuveltjes..prachtig!


^ Naast lange wandelingen gingen we ook ' freestylen'. Kris is nogal fan van Klaus Ferdinand Hempfling en Emiel Voest en geinspireerd door de werkmethode die zij toepassen, gingen we aan de slag. Ik leerde steeds beter op Kristels lichaamstaal te reageren..Kris begon haar lichaamstaal aan woorden te koppelen zodat ik dat ook leerde..makkie voor mij natuurlijk! Ik moest af en toe best hard werken maar Kris zorgde voor genoeg afwisseling en ik vond alles superleuk!



^ Wijken voor druk is een ding waar we aan gewerkt hebben..als Kris druk geeft moet mijn hoofd volgen..snapte ik ook al best snel! Later gingen we ook over op andere ledematen.


^ Langzaamaan werd ik ook steeds ronder en kreeg ik mooie vormen. Kris vond dat ik een dikke graspens had en die was er met training en goed voeren gelukkig zo af.. Ik zat lekker in mijn vel en leerde er veel bij in korte tijd..ook dat ik niet mag bijten en dat Kris niet zo van kopstoten houdt! (mietje)

Ik mocht af en toe ook helemaal losgaan in de bak..dan geef ik altijd graag mooie shows weg,, Helaas is de camera van Kris wat amateuristisch dus heel mooi worden die foto's niet.. Ik ben gewoon veel te snel voor de camera..haha!




^ Een kleine impressie van mij aan het werk! Volgende keer meer over mijn avonturen..dan wat over dat gekke ding dat soms op mijn rug moet!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten