woensdag 11 november 2009

Voor het eerst van het erf af onder het zadel!

Ja, ja, jullie lezen het goed! Ik ben voor het eerst van het erf afgeweest met Kris op mijn rug... aan de hand deden we dit al regelmatig...lekkere lange boswandelingen maar onder het zadel nog nooit! We zijn maar een klein stukje geweest..het grote zandpad vlakbij op en af maar we vonden het allebei erg spannend!


^ Daar gaan we dan! Hier lopen we nog op het erf maar we zijn er al bijna af! Hier had ik nog niet door hoe leuk het allemaal was!


^ Hier werd ik een beetje wakker! Mooi netjes met mijn voorbenen naast elkaar en mijn prachtige onderlip! Kris ook heel trots en blij op mij!


^ En hier gingen we het erf helemaal af! Ik was uiteraard de koelbloedigheid zelve maar dat zijn jullie onderhand wel gewend.


^ Onze eerste aanraking met verkeer onder het zadel! Kris vond het heel spannend maar ik loods haar er wel doorheen. Niks aan!


^ Lekker op het zandpad! We hebben ook nog even gedraafd maar zo zonder bakrand leek ik wel dronken zei Kristel..Nou jaaaa zeg! Weet je hoe lastig het is om met iemand op je rug recht te lopen?? Ik zal eens op haar rug gaan zitten en aandraven!


^ En nog even prachtig poseren voor de camera..wederom mijn voorbenen keurig naast elkaar! Lukt nu al niet meer want mijn lijf is wat groter geworden..staan nu wat wijder. Ohja, check mijn onderlip..stoer he!?

Dit was ons eerste miniritje en er volgden er nog veel meer. Ondertussen zijn we ook al alleen het bos in geweest. Daarover meer in een nieuw verhaaltje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten