woensdag 11 november 2009

Bosjes Beer

We hebben afgelopen tijd ook veel bosritten gemaakt. Kris vond het een goede manier om mij aan te laten sterken zonder veel in de bak te rijden. Ze wil dat ik nog niet te zwaar bereden wordt dus we stappen voornamelijk. We hebben ook al een paar keer een galopje gedaan maar omdat ik nog zo zwalk en af en toe niet zo goed weet waar ik mijn benen neer moet zetten, bewaren we de galop voor een later stadium. Kris heeft geen haast. In de galop heb ik mijn turboknopje ook al uitgevonden. Dit was wel gaaf vond ik, Kris was wat minder te spreken. Ze vond me maar brutaal. Ik reageerde namelijk niet meer op haar hulpen. Zelfs niet op sterke druk op de teugels..en dat terwijl ik normaal al stop als Kris ' ho' zegt en zichzelf iets zwaarder maakt. Ik had gewoon even schijt aan alles! Ik ben nooit stout onder het zadel dus die ene keer is me gelukkig ook snel vergeven.


^ Lekker loeren en scheef lopen...er is ook zoveel te zien!


^ In de verte loopt mijn vriendinnetje Passion met haar mens bovenop. Passion is heel groot en heel elegant. Voel ik me soms wel een beetje lomp en onbenullig naast.


^ Mooi centenbakkie-silhouette! Lekker weertje was het hier nog zeg...


^ Lekker ontspannen stappen door het bos. Dit is op een ruiterpad van Dalfsen naar Deventer. Kristel wil deze route ooit helemaal gaan rijden. Lijkt me gaaf!


^ Lekker samen genieten van de natuur. Ik loop erbij alsof ik het al jaren doe! Zo heeft Kris nog 100 foto's van verschillende ritjes maar die zal ze je besparen. Zoals jullie op de laatste foto misschien wel kunnen zien, zit ik daar strak in mijn vacht..Kris heeft me geschoren!! Volgende keer meer daarover!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten